Результати вибору
електронних версій оригінал-макетів підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників
Презентація перспективного плану розвитку закладу за посиланням нижче:
https://docs.google.com/document/d/1epTLIqtWesxRwvUVsTa2wlP0W_OorDKl/edit?usp=sharing&ouid=116758323355614081908&rtpof=true&sd=true
Станом на 05.09.2021 року у гімназії №12 навчається 214 учнів.
Мова освітнього процесу - українська.
В закладі функціонують 11 навчальних кабінетів, з них:
- 4 кабінети початкових класів ( 169,4 м²)
- 1 фізики (49,3 м²);
- 1 математики (51,4 м²);
- 1 хімії (53,1м²);
- 1 біології (50,3м²);
- 1 музей І. Котляревського (49,7 м²);
- 1 інформатики (48,7м²);
- трудового навчання (35,9м²).
Працює спортивна зала (177,1м²), їдальня: обідня зала (51,1 м²), актова зала (78,3м²).
У школі підключено інтернет, є Wi-Fi.
Кабінет інформатики обладнаний – 10 робочими місцями: 6 комп'ютерів використовуються в управлінсько-господарській діяльності.
1 комп'ютер – в кабінеті трудового навчання; 1 комп'ютер – в бібліотеці, 2 комп'ютери в бухгалтерії.У закладі є 13 ноутбуків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Департаменту освіти
23.02.2021 № 328
Територія обслуговування Гімназії № 12 Полтавської міської ради
1. Вул. Степовика;
2. Пров. Степовика;
3. пров. Коперника – парна сторона;
4. Вул. Підмонастирська;
5. Пров. Грабовського;
6. Пров. Хрестовоздвиженський;
7. Пров. Високий;
8. Вул. Новопроектована;
9. Вул. Героїв Крут;
10. Вул. Великорогізнянська;
11. Вул. Ш.Алейхема (від №41 до кінця обидві сторони);
12. Пров. Димський;
13. Вул. Лугова;
14. Вул. Михайла Драгоманова;
15. Пров. Микитинський;
16. вул. Франка;
17. вул. Гулака-Артемовського;
18. вул. Паїсія Величковського;
19. пров. Прирічний;
20. вул. Павла Тичини;
21. пров. Куликова;
22. пров. Бумажний;
23. пров. Михайличенка;
24. вул. Михайличенка;
25. вул. Авіаційна;
26. пров. Авіаційний;
27. вул. Юрія Горліс-Горського;
28. пров. Московський;
29. пров. Колекторний;
30. пров. Гурамішвілі;
31. пров. Градижзький;
32. 1-а, 2-а, 3-я, 4-а, 5-а, 6-а, 7-а, 8-а, 9-а Лінія;
33. Вул. Лисенка;
34. Вул. Михайла Туган-Барановського;
35. 1-й, 2-й, 3-й Проспект;
36. Вул. Лісозахисна;
37. Вул. Благовісна;
38. Пров. Зайкевича;
39. Вул. Пейзажна;
40. Вул. Космонавтів;
41. Пров. Вернадського;
42. Вул. Рогізнянська;
43. Пров. Рогізнянський;
44. Вул. Півненка;
45. Пров. Гористий;
46. Вул. Серова;
47. Вул. Осипенка;
48. Вул. Живописна;
49. Пров. Пейзажний;
50. Вул. Васильківська;
51. Вул. Володимирівська;
52. Вул. Літописна;
53. Вул. Єднання;
54. Вул. Семенівська;
55. Вул. Преображенська;
56. Вул. Берестова;
57. Вул. Хрестовоздвиженська;
58. пров. Вітряний;
59.пров. Гречаний
Відсутні
https://drive.google.com/file/d/1NTQ8ayJYgI6ZyV-ef4i37FjVM1CNbjXH/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_MPqvuaw3UlRQr8Cm1rpiu-nU83uvDbL/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1gww9twuhlInsQ6Eli_kzLScbvBtNYBqu/view?usp=sharing
Гімназія №12 Полтавської міської ради
НАКАЗ
м.Полтава
01.10.2021 № 182
Про затвердження плану
заходів, спрямованих на
запобігання та протидію
булінгу в закладі освіти
На виконання державних, регіональних та місцевих цільових програм щодо протидії булінгу (цькуванню), запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, державної політики щодо наркотиків, а також ризикованої, девіантної та кримінальної поведінки
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти (додаток 1).
2. Соколовій Т.О. висвітлювати заходи, спрямовані на запобігання булінгу в закладі освіти, на сторінках та сайті школи.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В.
Директор гімназії Олена ТКАЧ
З наказом ознайомлені: Семирот О.В.
Соколова Т.О.
Додаток 1 до наказу №182 від 01.10.21
ПЛАН
заходів щодо запобігання та протидії булінгу
в Гімназії №12 Полтавської міської ради
на 2021/2022 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу з батьками |
Батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Класні керівники |
2 |
Нарада при директорові: «Ознаки булінгу» |
Педагогічний колектив |
Жовтень-листопад |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 9 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог, соціальний педагог
|
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Упродовж семестру |
Директор школи |
5 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень-квітень |
Практичний психолог
|
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з НВР
|
7 |
Консультативний пункт «Скринька довіри» |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Постійно |
Практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог |
3 |
Круглий стіл для старшокласників «Толерантність та гуманність – основа дружби» |
9 клас |
Січень-лютий |
Педагог-організатор
|
4 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
5 |
Заходи в рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу |
1-9 класи |
27 вересня-1 жовтня |
Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог |
6 |
Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг: як впізнати та вберегти себе та інших» |
1-9 класи |
Упродовж року |
Бібліотекар |
7 |
Засідання учнівського самоврядування «Вчимося уникати булінгу» |
5-9 класи |
Листопад-грудень |
Педагог-організатор |
8 |
Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним» |
5-9 класи |
Квітень |
Вчителі української мови |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, соціальний педагог
|
2 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж семестру |
Практичний психолог
|
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-9 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-9 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-9 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
3 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Заступник директора з НВР |
Гімназія №12 Полтавської міської ради
НАКАЗ
м.Полтава
01.10.2021 № 183
Про затвердження постійного
складу комісії з розгляду випадків
булінгу у закладі освіти та її скликання
На виконання наказу МОН України № 1646 від 28 грудня 2019 р «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти, науки та молоді, з метою виявлення та протидії булінгу серед учасників освітнього процесу, швидкого реагування на такі випадки
НАКАЗУЮ:
1.Створити комісію з розгляду випадків булінгу серед учасників освітнього процесу у такому складі:
Голова комісії – О.В. Ткач, директор школи;
Члени комісії: заступник директора школи з НВР – Семирот О.В., практичний психолог – Шпигун Ю.В., соціальний педагог – Микитенко О.О., класні керівники – Соколова Т.О., Сухарєва С.П., медична сестра – Ярміш Н.М., представник поліції – Гладка Ю.Ю.
2.У випадках скликання комісії до її роботи залучати батьків, чиї діти причетні до випадків булінгу.
3. Засідання комісії проводити у випадку письмової заяви директору школи.
4. З метою профілактики проявів негативної поведінки учнів, чиї дії у майбутньому можуть кваліфікуватися як булінг, невідкладно скликати засідання комісії (не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення) та залучати батьків учнів до її засідань.
4. До роботи комісії залучати уповноважених осіб Національної поліції України та Служби у справах дітей.
5. Класним керівникам постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо їх відповідальності за дії, які прирівнюються до булінгу.
6. Довести до відома усіх педагогічних працівників про персональну відповідальність за випадки булінгу з їх боку чи спробу втаємничення таких випадків зі сторони учнів чи колег по роботі.
7. З даним наказом ознайомити усіх педагогічних працівників, учнів та їх батьків.
8. Соколовій Т.О. даний наказ розмістити на офіційному сайті школи.
9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В.
Директор гімназії Олена ТКАЧ
З наказом ознайомлені: Семирот О.В.
Шпигун Ю.В.
Микитенко О.О.
Сухарєва С.П.
Ярміш Н.М.
Соколова Т.О.
Гімназія №12 Полтавської міської ради
НАКАЗ
м.Полтава
01.10.2021 № 181
Про визначення уповноваженої особи
для проведення невiдкладних заходiв
реагyвання у разі виявлення фактiв
насильства та/або отримання заяв і
повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 року №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», Порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658, від 03 жовтня 2018 року №800, з метою забезпечення комплексного інтегрованого підходу щодо подолання насильства, сприяння реалізації прав осіб, постраждалих від насильства, та ефективного реагування на факти насильства
НАКАЗУЮ:
Директор гімназії Олена ТКАЧ
З наказом ознайомлені Семирот О.В.
Шпигун Ю.В.
Соколова Т.О.
Комунальний заклад
«Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Полтавської міської ради Полтавської області»
НАКАЗ
м.Полтава
18.09.2020 № 180
Про затвердження плану
заходів, спрямованих на
запобігання та протидію
булінгу в закладі освіти
На виконання державних, регіональних та місцевих цільових програм щодо протидії булінгу (цькуванню), запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, державної політики щодо наркотиків, а також ризикованої, девіантної та кримінальної поведінки та на виконання наказу Управління освіти і науки м.Полтава від 10 вересня 2020 р. № 647
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти (додаток 1).
2. Соколовій Т.О. висвітлювати заходи, спрямовані на запобігання булінгу в закладі освіти, на сторінках та сайті школи.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Семирот О.В.
Директор школи О.В. Ткач
З наказом ознайомлені: Семирот О.В.
Соколова Т.О.
Додаток 1 до наказу № 180 від 18.09.2020
ПЛАН
заходів щодо запобігання та протидії булінгу
в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Полтавської міської ради Полтавської області»
на 2020/2021 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу з батьками |
Батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Класні керівники |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Класні керівники |
Жовтень-листопад |
Заступник директора з ВР, керівник МО |
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Упродовж семестру |
Директор школи |
5 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень-квітень |
Практичний психолог
|
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР
|
7 |
Консультативний пункт «Скринька довіри» |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Постійно |
Практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 класи |
Січень-лютий |
Педагог-організатор
|
4 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-11 класи |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
5 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 класи |
14-18 грудня |
Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи |
6 |
Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи і реальність» |
1-11 класи |
Упродовж року |
Бібліотекар |
7 |
Засідання учнівського самоврядування «Зупинимо булінг разом» |
5-11 класи |
Листопад-грудень |
Педагог-організатор |
8 |
Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним» |
5-11 класи |
Квітень |
Вчителі української мови |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, соціальний педагог
|
2 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж семестру |
Практичний психолог
|
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
3 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор школи О.В. Ткач
ПЛАН
заходів щодо запобігання та протидії булінгу
в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Полтавської міської ради Полтавської області»
на 2020/2021 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу з батьками |
Батьки здобувачів освіти |
Протягом року |
Класні керівники |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Класні керівники |
Жовтень-листопад |
Заступник директора з ВР, керівник МО |
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Упродовж семестру |
Директор школи |
5 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень-квітень |
Практичний психолог
|
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР
|
7 |
Консультативний пункт «Скринька довіри» |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Постійно |
Практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 класи |
Січень-лютий |
Педагог-організатор
|
4 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-11 класи |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
5 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 класи |
14-18 грудня |
Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи |
6 |
Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи і реальність» |
1-11 класи |
Упродовж року |
Бібліотекар |
7 |
Засідання учнівського самоврядування «Зупинимо булінг разом» |
5-11 класи |
Листопад-грудень |
Педагог-організатор |
8 |
Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним» |
5-11 класи |
Квітень |
Вчителі української мови |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, соціальний педагог
|
2 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж семестру |
Практичний психолог
|
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Практичний психолог
|
3 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
Комунальний заклад
«Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Полтавської міської ради Полтавської області»
НАКАЗ
м.Полтава
15.09.2020 № 176
Про визначення уповноваженої особи
для проведення невiдкладних заходiв
реагyвання у разі виявлення фактiв
насильства та/або отримання заяв і
повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 року №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», Порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658, від 03 жовтня 2018 року №800, з метою забезпечення комплексного інтегрованого підходу щодо подолання насильства, сприяння реалізації прав осіб, постраждалих від насильства, та ефективного реагування на факти насильства та на виконання наказу Управління освіти і науки Полтавської міської ради від 10 вересня 2020 року №647
НАКАЗУЮ:
Директор школи О.В. Ткач
З наказом ознайомлені Семирот О.В.
Шпигун Ю.В.
Соколова Т.О.
Засідання педагогічної ради відбулося в режимі Skype, підсумки якої дивіться в протоколі нижче:
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих у IV кварталі 2018 року
№п/п |
Напрямок використання коштів |
Сума(грн.) |
Мета використання |
Спонсор |
- |
- |
- |
- |
- |
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг,
отриманих у III кварталі 2018 року
№п/п |
Напрямок використання коштів |
Сума(грн.) |
Мета використання |
Спонсор |
1. |
Фасад школи |
7900(сім тисяч дев’ятсот) грн. |
Косметичний ремонт фасаду |
Приватна особа |
За чотири квартали 2017-2018 року виконано робіт, отримано товарів та матеріалів:
№ |
Найменування |
Кількість |
Сума |
1. |
Крісло-стілець |
1 шт. |
350 грн. |
2. |
Покриття д/підлоги -50,1 м₂ Допоміжні буд.матеріали |
- |
6949 грн.62 коп. |
3. |
Тюль |
3 шт. |
750 грн.00 коп. |
4. |
Оліфа |
2 шт. |
300 грн. |
5. |
Фарба «Cypin» |
14 б. |
1330 грн. |
6. |
Вапно |
13 уп. |
273 грн. |
Висновок про атестацію закладу
Благодійна допомога