Вибір підручників для 7 класу

Результати вибору

 

електронних версій оригінал-макетів підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників


Статут закладу


Рішення про перейменування закладу


Освітня програма закладу


Стратегія розвитку гімназії №12


Перспективний план розвитку закладу

Презентація перспективного плану розвитку закладу за посиланням нижче:


Самоаналіз діяльності гімназії №12

https://docs.google.com/document/d/1epTLIqtWesxRwvUVsTa2wlP0W_OorDKl/edit?usp=sharing&ouid=116758323355614081908&rtpof=true&sd=true

 

 


Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб

Станом на 05.09.2021 року у гімназії №12 навчається 214 учнів.


Кодекс безпечного освітнього середовища гімназії №12


Про вибір підручників для 1 класу,2023 рік

Мова освітнього процесу

Мова освітнього процесу - українська.

Матеріально-технічне забезпечення закладу

В закладі функціонують 11 навчальних кабінетів, з них:

 - 4 кабінети початкових класів ( 169,4 м²)

- 1 фізики (49,3  м²);

- 1 математики (51,4 м²);

- 1 хімії (53,1м²);

- 1 біології (50,3м²);

- 1 музей І. Котляревського (49,7 м²);

1 інформатики (48,7м²);

- трудового навчання (35,9м²).

Працює  спортивна зала  (177,1м²),  їдальня: обідня зала (51,1 м²), актова зала (78,3м²).

У школі підключено інтернет, є Wi-Fi.

Кабінет інформатики обладнаний – 10 робочими місцями: 6 комп'ютерів використовуються в управлінсько-господарській діяльності.

1 комп'ютер – в кабінеті трудового навчання; 1 комп'ютер – в бібліотеці, 2 комп'ютери в бухгалтерії.У закладі є 13 ноутбуків.

Ліцензія на впровадження освітньої діяльності

Ліцензія на впровадження медичної практики

Територія обслуговування Гімназії № 12 Полтавської міської ради

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Департаменту освіти

23.02.2021    № 328

 

Територія обслуговування Гімназії № 12 Полтавської міської ради

 


1.      Вул. Степовика;

2.      Пров. Степовика;

3.      пров. Коперника – парна сторона;

4.      Вул. Підмонастирська;

5.      Пров. Грабовського;

6.      Пров. Хрестовоздвиженський;

7.      Пров. Високий;

8.      Вул. Новопроектована;

9.      Вул. Героїв Крут;

10.  Вул. Великорогізнянська;

11.  Вул. Ш.Алейхема (від №41 до кінця обидві сторони);

12.  Пров. Димський;

13.  Вул. Лугова;

14.  Вул. Михайла Драгоманова;

15.  Пров. Микитинський;

16.  вул. Франка;

17.  вул. Гулака-Артемовського;

18.  вул. Паїсія Величковського;

19.  пров. Прирічний;

20.  вул. Павла Тичини;

21.  пров. Куликова;

22.  пров. Бумажний;

23.  пров. Михайличенка;

24.  вул. Михайличенка;

25.  вул. Авіаційна;

26.  пров. Авіаційний;

27.  вул. Юрія Горліс-Горського;

28.  пров. Московський;

29.  пров. Колекторний;

30.  пров. Гурамішвілі;

31.  пров. Градижзький;

32.  1-а, 2-а, 3-я, 4-а, 5-а, 6-а, 7-а, 8-а, 9-а Лінія;

33.  Вул. Лисенка;

34.  Вул. Михайла Туган-Барановського;

35.  1-й, 2-й, 3-й Проспект;

36.  Вул. Лісозахисна;

37.  Вул. Благовісна;

38.  Пров. Зайкевича;

39.  Вул. Пейзажна;

40.  Вул. Космонавтів;

41.  Пров. Вернадського;

42.  Вул. Рогізнянська;

43.  Пров. Рогізнянський;

44.  Вул. Півненка;

45.  Пров. Гористий;

46.  Вул. Серова;

47.  Вул. Осипенка;

48.  Вул. Живописна;

49.  Пров. Пейзажний;

50.  Вул. Васильківська;

51.  Вул. Володимирівська;

52.  Вул. Літописна;

53.  Вул. Єднання;

54.  Вул. Семенівська;

55.  Вул. Преображенська;

56.  Вул. Берестова;

57.  Вул. Хрестовоздвиженська;

58.  пров. Вітряний;

59.пров. Гречаний


Інформація про наявність вакантних місць

Відсутні


Результати вибору підручників


Гімназія №12 Полтавської міської ради

 

НАКАЗ

 

м.Полтава

 

01.10.2021                                                                     № 182

 

         Про затвердження плану

         заходів, спрямованих на

         запобігання та протидію

         булінгу в закладі освіти                                            

 

На виконання державних, регіональних та місцевих цільових програм щодо протидії булінгу (цькуванню), запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, державної політики щодо наркотиків, а також ризикованої, девіантної та кримінальної поведінки

 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти (додаток 1).

2.     Соколовій Т.О. висвітлювати заходи, спрямовані на запобігання булінгу в закладі освіти, на сторінках та сайті школи.

3.     Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В.

 

 

 

Директор гімназії                               Олена ТКАЧ

 

З наказом ознайомлені:                     Семирот О.В.

 

 

                                                             Соколова Т.О.

Додаток 1 до наказу №182 від 01.10.21

 

ПЛАН

заходів щодо запобігання та протидії булінгу

в Гімназії №12 Полтавської міської ради

на 2021/2022 навчальний рік

 

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу з батьками

Батьки здобувачів освіти

Протягом року

Класні керівники

2

Нарада при директорові: «Ознаки булінгу»

Педагогічний колектив

Жовтень-листопад

Заступник директора з НВР, практичний психолог

3

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 9 класи

Упродовж року

Практичний психолог, соціальний педагог  

 

4

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Упродовж семестру

Директор школи

5

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень-квітень

Практичний психолог  

 

6

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора з НВР

 

7

Консультативний пункт «Скринька довіри»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Постійно

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4 класи

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-9 класи

Упродовж року

Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог  

3

Круглий стіл для старшокласників «Толерантність та гуманність – основа дружби»

9 клас

Січень-лютий

Педагог-організатор

 

4

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-9 класи

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

5

Заходи в рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу

1-9 класи

27 вересня-1 жовтня

Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог

6

Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг: як впізнати та вберегти себе та інших»

1-9 класи

Упродовж року

Бібліотекар

7

Засідання учнівського самоврядування «Вчимося уникати булінгу»

5-9 класи

Листопад-грудень

Педагог-організатор

8

Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним»

5-9 класи

Квітень

Вчителі української мови

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

–      Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

-    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

 

Упродовж року

 

 

 

 

 

(За потребою)

 

Класні керівники,

соціальний педагог

 

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж семестру

Практичний психолог  

 

3

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-9 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

4

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-9 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-9 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Класні керівники  

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Практичний психолог  

 

3

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Заступник директора з НВР

 

 

 

 

 


Гімназія №12 Полтавської міської ради

 

НАКАЗ

 

м.Полтава

 

01.10.2021                                                                                          № 183

 

Про затвердження постійного

складу комісії з розгляду випадків

булінгу у закладі освіти та її скликання

 

На виконання наказу МОН України № 1646 від 28 грудня 2019 р «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти, науки та молоді, з метою виявлення та протидії булінгу серед учасників освітнього процесу, швидкого реагування на такі випадки

 

НАКАЗУЮ:

1.Створити комісію з розгляду випадків булінгу серед учасників освітнього процесу у такому складі:

Голова комісії – О.В. Ткач, директор школи;

Члени комісії: заступник директора школи з НВР – Семирот О.В., практичний психолог – Шпигун Ю.В., соціальний педагог – Микитенко О.О., класні керівники – Соколова Т.О., Сухарєва С.П., медична сестра – Ярміш Н.М., представник поліції – Гладка Ю.Ю.

2.У випадках скликання комісії до її роботи залучати батьків, чиї діти причетні до випадків булінгу.

3. Засідання комісії проводити у випадку письмової заяви директору школи.

4. З метою профілактики проявів негативної поведінки учнів, чиї дії у майбутньому можуть кваліфікуватися як булінг, невідкладно скликати засідання комісії (не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення) та залучати батьків учнів до її засідань.

4. До роботи комісії залучати уповноважених осіб Національної поліції України та Служби у справах дітей.

5. Класним керівникам постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо їх відповідальності за дії, які прирівнюються до булінгу.

6. Довести до відома усіх педагогічних працівників про персональну відповідальність за випадки булінгу з їх боку чи спробу втаємничення таких випадків зі сторони учнів чи колег по роботі.

7. З даним наказом ознайомити усіх педагогічних працівників, учнів та їх батьків.

8. Соколовій Т.О. даний наказ розмістити на офіційному сайті школи.

9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В.

 

 

Директор гімназії                                Олена ТКАЧ

 

З наказом ознайомлені:                    Семирот О.В.

                                                            Шпигун Ю.В.

                                                            Микитенко О.О.

                                                            Сухарєва С.П.

                                                            Ярміш Н.М.

 

                                                            Соколова Т.О.


Гімназія №12 Полтавської міської ради

 

НАКАЗ

 

м.Полтава

 

 01.10.2021                                                                                         № 181

    

 

Про визначення уповноваженої особи

для проведення невiдкладних заходiв

реагyвання у разі виявлення фактiв

насильства та/або отримання заяв і

повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 року №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», Порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658, від 03 жовтня 2018 року №800, з метою забезпечення комплексного інтегрованого підходу щодо подолання насильства, сприяння реалізації прав осіб, постраждалих від насильства, та ефективного реагування на факти насильства

 

НАКАЗУЮ:

  1. Дотримуватись Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами.
  2. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В. уповноваженою особою для здiйснення невiдкладних заходiв реаryвання у випадках виявлення фактiв насильства та/або отримання заяв і повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб.
  3. Учителю української мови Соколовії Т.О. розмістити даний наказ та контактну інформацію уповноваженої особи (semirotlena@gmail.com) на офіційному веб-сайті школи.
  4. Практичному психологу Шпигун Ю.В.:
    1. Довести Методичні рекомендації до відома класних керівників.
    2. Розмістити контактну інформацію уповноваженої особи на інформаційному стенді школи.
  5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Семирот О.В.

 

 

Директор гімназії                                       Олена ТКАЧ

 

З наказом ознайомлені                             Семирот О.В.

                                                                    Шпигун Ю.В.

 

                                                                    Соколова Т.О.

Наказ про відновлення освітнього процесу

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих іншими джерелами власних надходжень за 1 квартал 2021 року

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 1 квартал 2021 року

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 1 квартал 2021 року

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за 1 квартал 2021 року

Наказ про внесення змін від 14.04.2021

Наказ про організацію освітнього процесу з 15 квітня 2021 року

Про організацію освітнього процесу з 3 квітня 2021 року по 17 квітня 2021 року

Про організацію освітнього процесу з 29 березня 2021 року по 2 квітня 2021 року

Результати вибору електронних версій підручників для 4,8 класів

Наказ про відновлення освітнього процесу та режим роботи після завершення дії додаткових обмежувальних протиепідемічних заходів

Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти

Комунальний заклад

 «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

 Полтавської міської ради Полтавської області»

 

 

НАКАЗ

 

м.Полтава

 

18.09.2020                                                                                                                                                                                               № 180

 

    

         Про затвердження плану

         заходів, спрямованих на

         запобігання та протидію

         булінгу в закладі освіти                                           

 

На виконання державних, регіональних та місцевих цільових програм щодо протидії булінгу (цькуванню), запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, державної політики щодо наркотиків, а також ризикованої, девіантної та кримінальної поведінки та на виконання наказу Управління освіти і науки м.Полтава від 10 вересня 2020 р. № 647

 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти (додаток 1).

2.     Соколовій Т.О. висвітлювати заходи, спрямовані на запобігання булінгу в закладі освіти, на сторінках та сайті школи.

3.     Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Семирот О.В.

 

 

 

Директор школи                                О.В. Ткач

 

З наказом ознайомлені:                     Семирот О.В.

 

                                                             Соколова Т.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до наказу № 180 від 18.09.2020

 

ПЛАН

заходів щодо запобігання та протидії булінгу

в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

Полтавської міської ради Полтавської області»

на 2020/2021 навчальний рік

 

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу з батьками

Батьки здобувачів освіти

Протягом року

Класні керівники

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Класні керівники

Жовтень-листопад

Заступник директора з ВР,

керівник МО

3

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

4

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Упродовж семестру

Директор школи

5

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень-квітень

Практичний психолог  

 

6

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 

7

Консультативний пункт «Скринька довіри»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Постійно

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4 класи

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11 класи

Упродовж року

Класні керівники  

3

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

9-11 класи

Січень-лютий

Педагог-організатор

 

4

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-11 класи

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

5

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11 класи

14-18 грудня

Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи

6

Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи і реальність»

1-11 класи

Упродовж року

Бібліотекар

7

Засідання учнівського самоврядування «Зупинимо булінг разом»

5-11 класи

Листопад-грудень

Педагог-організатор

8

Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним»

5-11 класи

Квітень

Вчителі української мови

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

–      Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

-    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

 

Упродовж року

 

 

 

 

 

(За потребою)

 

Класні керівники,

соціальний педагог

 

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж семестру

Практичний психолог  

 

3

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

4

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Класні керівники  

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Практичний психолог  

 

3

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

 

Директор школи                            О.В. Ткач

 

 

 

ПЛАН

заходів щодо запобігання та протидії булінгу

в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

Полтавської міської ради Полтавської області»

на 2020/2021 навчальний рік

 

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу з батьками

Батьки здобувачів освіти

Протягом року

Класні керівники

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Класні керівники

Жовтень-листопад

Заступник директора з ВР,

керівник МО

3

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

4

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Упродовж семестру

Директор школи

5

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень-квітень

Практичний психолог  

 

6

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 

7

Консультативний пункт «Скринька довіри»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Постійно

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4 класи

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11 класи

Упродовж року

Класні керівники  

3

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

9-11 класи

Січень-лютий

Педагог-організатор

 

4

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-11 класи

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

5

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11 класи

14-18 грудня

Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи

6

Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи і реальність»

1-11 класи

Упродовж року

Бібліотекар

7

Засідання учнівського самоврядування «Зупинимо булінг разом»

5-11 класи

Листопад-грудень

Педагог-організатор

8

Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним»

5-11 класи

Квітень

Вчителі української мови

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

–      Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

-    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

 

Упродовж року

 

 

 

 

 

(За потребою)

 

Класні керівники,

соціальний педагог

 

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж семестру

Практичний психолог  

 

3

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

4

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11 класи

Упродовж року

Практичний психолог  

 

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Класні керівники  

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Практичний психолог  

 

3

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 

 

 



Наказ про визначення уповноваженої особи для проведення невідкладних заходів реагування

Комунальний заклад

 «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

 Полтавської міської ради Полтавської області»

 

 

НАКАЗ

 

м.Полтава

 

            15.09.2020                                                                                                       № 176

    

 

Про визначення уповноваженої особи

для проведення невiдкладних заходiв

реагyвання у разі виявлення фактiв

насильства та/або отримання заяв і

повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2018 року №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», Порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658, від 03 жовтня 2018 року №800, з метою забезпечення комплексного інтегрованого підходу щодо подолання насильства, сприяння реалізації прав осіб, постраждалих від насильства, та ефективного реагування на факти насильства та на виконання наказу Управління освіти і науки Полтавської міської ради від 10 вересня 2020 року №647

 

НАКАЗУЮ:

  1. Дотримуватись Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашньогонасильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами (додаток 1).
  2. Призначити заступника директора з виховної роботи Семирот О.В. уповноваженою особою для здiйснення невiдкладних заходiв реаryвання у випадках виявлення фактiв насильства та/або отримання заяв і повiдомлень вiд постраждалої особи/iнших осiб.
  3. Учителю української мови Соколовії Т.О. розмістити даний наказ та контактну інформацію уповноваженої особи (semirotlena@gmail.com) на офіційному веб-сайті школи.
  4. Практичному психологу Шпигун Ю.В.:
    1. Довести Методичні рекомендації до відома класних керівників.
    2. Розмістити контактну інформацію уповноваженої особи на інформаційному стенді школи.
  5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Семирот О.В.

 

 

Директор школи                                       О.В. Ткач

 

З наказом ознайомлені                                          Семирот О.В.

                                                                    Шпигун Ю.В.

 

                                                                    Соколова Т.О.


Квартальні звіти

Наказ про організоване завершення 2019-2020 н.р.

Результати вибору електронних версій підручників для 7 класу

Засідання педагогічної ради відбулося в режимі Skype, підсумки якої дивіться в протоколі нижче:

Результати вибору підручників


Інформація КЗ "Полтавська загальноосвітня школа I-III ст.№12 Полтавської міської ради Полтавської області" про перелік товарів,робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством

 

 

Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих у IV кварталі 2018 року

№п/п

Напрямок використання коштів

Сума(грн.)

Мета використання

Спонсор

-

-

-

-

-

 

 

 

 

Інформація про перелік товарів, робіт і послуг,

отриманих у III кварталі 2018 року

№п/п

Напрямок використання коштів

Сума(грн.)

Мета використання

Спонсор

1.

Фасад школи

7900(сім тисяч дев’ятсот) грн.

Косметичний ремонт фасаду

Приватна особа

 

 

За чотири квартали  2017-2018 року виконано робіт, отримано товарів та матеріалів:

Найменування

Кількість

Сума

1.

Крісло-стілець

1 шт.

350 грн.

2.

Покриття д/підлоги -50,1 м₂

Допоміжні буд.матеріали

 -

6949 грн.62 коп.

3.

Тюль

3 шт.

750 грн.00 коп.

4.

Оліфа

2 шт.

300 грн.

5.

Фарба «Cypin»

14 б.

1330 грн.

6.

Вапно

13 уп.

273 грн.

 

 


 

Висновок про атестацію закладу

 



 

 

Благодійна допомога